جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۱۳:۰۱

راه اندازی خط جدید کانتینری از سوی MSC سوئیس

باشگاه خبری فراساحل: رئیس کشتیرانی MSC سوئیس از راه اندازی یک خط کانتینری جدید موسوم به Cheetah Service با هدف برقراری ارتباط هفتگی در مسیر آفریقای شرقی، خاورمیانه، پاکستان و هند خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به  نقل از مانا، راه اندازی این خط امکان پهلوگیری مستقیم شناورها را در بنادر مومباسا (کنیا)، دارالسلام (تانزانیا)، موگادیشو و کیسمایو (سومالی) فراهم می آورد. بدین منظور، شرکت حمل و نقل کانتینری MSC سوئیس در این خط از پنج فروند شناور هر کدام به ظرفیت دو هزار و 200 TEU استفاده خواهد کرد.

این گزارش در ادامه به بنادری که به طور منظم میزبان شناورهای این خط خواهند بود اشاره کرد و افزود: خدمات کانتینری در بنادر جبل علی (امارات متحده عربی)، کراچی (پاکستان)، موندرا و Nhava Sheva (هند)، بندر صلاله (عمان)، مومباسا، دارالسلام، موگادیشو، کیسمایو (هر سه هفته یک بار) به صورت هفتگی ارائه خواهد شد. لازم به ذکر است، شناور MSC موسوم به MSC Positano از تاریخ هفتم ماه سپتامبر سال جاری میلادی اولین سفر خود را از بندر جبل علی آغاز می کند



  کد خبر : 2252
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :